28 Ocak 2009 Çarşamba

Kapalı'ya yakışmadı!



“SAVAŞA ve insanların ölmesine karşıyım. Politik bir olay. Benim işim değil. Ama G.Saray taraftarının yaptıklarına üzüldüm. Ben profesyonelim. Bülent hoca maçtan önce bana ’Eğer küfür ederlerse kulaklarını tıka’ demişti. Ben de öyle yaptım.” Pini Balili

(Salı günü oynanan Galatasaray-Sivas maçında attığı golle takımına büyük avantaj sağlayan Balili'ye yapılan "Kahrolsun İsrail, o.. çocuğu Balili" tezarühatlarından sonra)

Maçtan sonra yaklaşık 3-4 bin kişinin yaptığı ırkçı tezarühatların karşılaşmanının temsilcileri tarafından rapor edilmesinden sonra, Galatasaray'a 1 maç seyircisiz oynama ve 80 bin TL para cezası gelmesi bekleniyor. Her haftanın, her puanın altın niteliği taşıdığı bir dönemde ise Kapalı Tribündeki bir grup insanın yaptığı üzücü eylemler ise kulübe zarar vermekten başka bir işe yaramıyor.

1 yorum:

Mustafa dedi ki...

emir herkes sivas'ın oyun tarzını beğenmiyor. hatta barş'ın açıklaması bile var. bu 11 kişi ile sahasına kapanmasını küçükken mahalle maçlarında yapıyoruz dedi.

aslnda bülent uygun iyi taktik yapıyor. rakip takımıda ii okuyor. skibbe efendi halen sivas'ı çözemediği için ilk 11 de aydın ile başlıyor. lincoln, nonda, kewell gibi adamlar yokken ardayı geride oynatıyor. bu nasıl bir zekadır ya.

garibim ayhan var bi tek ii oynayan. emre ile meirada iletişim sorunu var. takımın herşeyi servet ve lincoln oldugu çok belli oluyor. çok zor tur atlaması galatasarayın.