6 Şubat 2009 Cuma

Rüyadan Dönüş

"Geri döndüm ve mutluyum. Bu kulüp benim kalbimdeki kulüp ve burada olduğum 6 yıl boyunca çok güzel anılarım oldu. Ben rüyamın peşinden gidiyordum. Çocukluğumdan beri taraftarı olduğum takımda oynamak, benim futbolla büyürken hep düşündüğüm ve istediğim birşeydi. Ama bazen oradaki çimler her zaman buradakiler kadar yeşil olmuyor, ve benim için de sorun buydu. Şimdi geri döndüm. Bunların hepsi geçmişte kaldı ve ben gelceğe bakıyorum."

Robbie Keane'in Tottenham'a döndükten sonra ilk açıklamalarıydı bunlar. Onun için artık rüya bitti diyebiliriz. Şimdi uyanma zamanı, tekrar evinde artık. Onun Tottenham'a, Tottenham'ın da ona ihtiyacı vardı. İkisine de bu ayrılık hiç yaramadı. Şimdi artık Tottenham'ı yukarılarda görme zamanı. Berbatov dışında geçen sene sattıkları bütün oyuncuları geri aldılar. Herşey parayla olmuyormuş demekki.

Hiç yorum yok: